HERMES CONTACT SA BAIA MARE
CENTRUL DE AFACERI
Obiect de activitate
- activitate imobiliara de închirieri (birouri)
- asigurarea de spatii si servicii pentru reprezentante a unor firme autohtone si straine
- administrarea centrului de afaceri
- servicii dezinfectie, dezinsectie, deratizare
Date tehnice imobil
- suprafata (mp): 2880
- numar etaje: 9
- numar apartamente: 31
- module disponibile (mp): 20, 30, 36, 66 si 86
Scurt istoric
1992 - infiintarea societatii din initiativa CCI Maramures si preluarea constructiei; inregistrarea la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci a siglei si denumirii societatii
1993 - receptia preliminara a cladirii; primul locatar se muta in imobil
1995 - receptia finala a cladirii; Hermes Contact SA devine membru titular al Asociatiei Nationale a Evaluatorilor din Romania
Lucrari importante de investitii realizate in perioada 1994 - 2012:
- inlocuire centrala termica
- modernizare ascensor
- instalare firma luminoasa pe fatada cladirii
- placare marmura casa scarii, nivel parter si etajele de la 1 pana la 9
- inlocuire tamplarie exterioara (geamuri si usi) de lemn cu tamplarie din aluminiu pentru parter si PVC etajele 1-9
- instalare sistem de securitate si alarma si sistem supraveghere video
- inlocuire ascensor
- inlocuire statie hidrofor si distributie instalatii apa rece - apa calda
- achizitionare si modernizare spatiu parter in suprafata de 229 mp.
- reconfigurare sarpanta si inlocuire invelitoare
Politica de calitate
Politica referitoare la calitatea serviciilor noastre urmareste urmatoarele obiective:
- Serviciile si produsele noastre trebuie sa îndeplineasca toate cerintele si solicitarile clientilor nostri precum si cerintele legale si reglementate aplicabile
- Calitatea produselor si serviciilor noastre este responsabilitatea colectivului precum si a fiecarui angajat in parte. Pentru aceasta, educarea si pregatirea profesionala a intregului personal se va orienta catre constientizarea calitatii muncii la fiecare dintre noi si obtinerea unei inalte calificari, de experti autorizati, in domeniul de activitate al fiecaruia
- Ne vom preocupa sa selectam si sa evaluam permanent furnizorii nostri de date, informatii, produse si servicii pe baza unor criterii tehnice si proceduri stiintifice
- Toti salariatii sistemului nostru isi vor continua eforturile personale si colective pentru imbunatatirea continua a activitatii
Hermes Contact SA functioneaza dupa sistemul de management al calitatii din anul 2006.